Pitanja

Dostava

Koje su metode dostave dostupne?

Ovisno o artiklima koje kupujete na extragifts.com i mjestu na koje će se artikli isporučiti, bit će dostupni različiti načini dostave. Dostava se vrši putem GLS dostavne službe i Packet International dostavne službe, ovisno o zemlji odredišta.

Kako pratiti svoju narudžbu?

Nakon što vaša narudžba bude otpremljena, primit ćete poruku od GLS-a i sve detalje o procesu praćenja.

Koliko će vremena trebati da se paket preuzme?

Dostavljamo samo radnim danima. Radni dani su od ponedjeljka do petka, osim praznika. Svaka narudžba poslana nakon 12 sati bit će obrađena sljedeći radni dan. Zbog razdoblja velikog volumena, vaša narudžba može potrajati duže nego što je predviđeno.

Za udaljene lokacije dodajte dodatnih 2-5 radnih dana u očekivano vrijeme isporuke svakog načina otpreme.

informacije o plaćanju

Koji se načini plaćanja prihvaćaju?

  • Rado prihvaćamo kreditne kartice Visa, MasterCard i American Express.
  • PayPal
  • PREDRAČUN
  • Gotovina uz dostavu (Naknada za ovaj način plaćanja iznosi 1.9 €)

Što se događa ako dođe do pogreške u određivanju cijena?

Trudimo se pružiti točnost u određivanju cijena i ostalim informacijama o proizvodima prikazanim na našoj web stranici, ali ponekad se dogode pogreške. U takvim slučajevima extragifts.com izričito zadržava pravo da ne prihvati pogreške u cijenama pronađene na ovom web mjestu prilikom prihvaćanja mrežne narudžbe. Ako se dogodi pogreška, obavijestit ćemo vas i otkazati narudžbu. Sva odobrena plaćanja za tu narudžbu bit će odmah vraćena. Ako nakon isporuke narudžbe pronađete pogrešku, obratite se našem timu za korisničku podršku ili pogledajte našu politiku povrata.

Što činite s mojim podacima?

Vaše podatke koristimo kako bismo točno i brzo ispunili vašu narudžbu i poboljšali iskustvo kupovine. Poštujemo vašu privatnost i nikada ne dijelimo te podatke s bilo kim, osim u vezi s vašom narudžbom. Ako želite znati više, pogledajte našu privatnu politiku.

Narudžbe i povrati

Kako mogu naručiti?

Kliknite na fotografiju proizvoda ili naziv proizvoda da biste vidjeli detaljnije informacije. Za narudžbu odaberite željenu specifikaciju i unesite količinu i kliknite "Kupi odmah".

Molimo unesite tražene podatke kao što su adresa za dostavu, vrsta količine itd. Prije nego što kliknete “Place Order”, pažljivo provjerite pojedinosti narudžbe. Ako želite dodati novu adresu za dostavu, kliknite "Dodaj novu adresu". Ako želite urediti trenutnu adresu za dostavu, kliknite 'Uredi ovu adresu'. Nakon potvrde narudžbe automatski ćete biti preusmjereni na stranicu za plaćanje.

Kako mogu otkazati ili promijeniti narudžbu?

Ako želite ukloniti stavke iz svoje narudžbe, odaberite ih i kliknite Odustani (x) označene stavke kada završite.

Ako želite otkazati cijelu narudžbu koja je obrađena, pošaljite e-poštu na [e-pošta zaštićena] ili telefonom i otkažite svoju narudžbu. Trebat će vam # broj vaše narudžbe da biste potvrdili otkazivanje.

Kome se moram obratiti ako imam pitanja?

Naš tim za korisničku podršku možete kontaktirati putem e-pošte ili mobitela ili putem privatne poruke na Facebook stranici ili Instagramu.