Opći uvjeti za Extragifts.com

Opći uvjeti za Extragifts.com

Opći uvjeti internetske trgovine su u skladu s Zakon o varstvu potrošača, preporuke GZS i međunarodni kodeksi za e-trgovinu. Molimo vas da pažljivo pročitate uvjete i odredbe prije nego što date narudžbu, a ako se s njima ne slažete, nemojte naručivati.

Registracija ili kupnja podrazumijevat će se kao prihvaćanje uvjeta, jer su temelj ugovora između kupca i prodavatelja.

Definicije

Prodavač je NOVI FLAME, spletna trgovina, doo, Vrtna ulica 17, 3220 Štore, EU-Slovenija

  1. korisnik je osoba koja koristi naš sistem, a produžetak je kupac u mrežnoj trgovini
  2. internetska trgovina je informacijski sustav čija je svrha prikazivanje i prodaja proizvoda korisniku

Podaci o upisu u registar s naznakom registra i broja upisa:

Naziv tvrtke: NEW FLAME, internetska trgovina, doo

Sjedište: Vrtna ulica 17, 3220 Štore

Registracijski broj: 8320659000

Porezni broj: SI54298164

Porezni obveznik: DA

Upis u tijelo za registraciju: 20.11.2018

Upisnik: Okrožno sodište u Ljubljani

Srg 2018/46050

SKD: G47.910 - Trgovina na malo putem poštanskih kuća ili putem Interneta

IBAN SI56 6000 0000 0908 088 (otvoren 26. veljače 2019., LON dd, Kranj)

 

registracija

Korisnik će prilikom registracije steći korisničko ime koje je isto kao i njegova adresa e-pošte i lozinku koju je odabrao korisnik. Korisničko ime i zaporka nedvosmisleno određuju i povezuju korisnika s ispunjenim podacima. Nakon registracije posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje. Opći uvjeti bave se radom internetske trgovine, pravima korisnika i poslovnim odnosima kupca i prodavatelja.

Prodavač se obvezuje da će uvijek pružiti korisniku sljedeće podatke:

  1. identitet tvrtke (naziv i sjedište, matični broj)
  2. kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon)
  3. bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući pretprodajne usluge i garancije)
  4. dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na internetskoj trgovini trebaju biti dostupni u razumnom roku)
  5. uvjeti isporuke proizvoda ili usluga (način, vrijeme i mjesto)
  6. sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno definirane i moraju biti jasno naznačene uključuju li porezne i prijevozne troškove ili ne
  7. načini plaćanja i isporuke
  8. valjanost ponude
  9. vremensko razdoblje u kojem je moguće odustati od ugovora; štoviše, o tome jesu li i koji su troškovi povrata proizvoda
  10. postupak žalbi mora biti obrazložen, uključujući sve detalje o osobi za kontakt ili službi za brigu o kupcima

Postupak narudžbe

  1. Narudžba je primljena

Nakon slanja narudžbe kupac će dobiti automatski e-mail s pojedinostima svoje narudžbe. U ovom koraku kupac ima 1 sat vremena u kojem može otkazati narudžbu. Kupac ima opsežne informacije o statusu i sadržaju narudžbe dostupne na web mjestu.

  1. Narudžba je potvrđena

Ako kupac ne otkaže narudžbu, šalje se na daljnju obradu. Prodavatelj pregledava narudžbu, provjerava isporuku naručenih proizvoda i potvrđuje narudžbu, odnosno odbija narudžbu s razlogom. Prodavatelj može kontaktirati kupca putem e-maila ili broja telefona radi provjere autentičnosti danih podataka. Nakon potvrde narudžbe prodavatelj će putem e-pošte obavijestiti kupca o očekivanom vremenu isporuke. Ugovor između kupca i prodavatelja sada je neopozivo zaključen.

  1. Roba otpremljena

Prodavatelj priprema i otprema robu u roku od 24 / 48 sati nakon potvrde narudžbe. Prodavatelj obavještava kupca o pravilima povrata i pritužbi te kontaktnim podacima u slučaju kašnjenja isporuke.

4. Kupoprodajni ugovor

Kupoprodajni ugovor između ponuditelja i kupca zaključuje se u trenutku kada kupac potvrdi narudžbu (kupac dobiva elektroničku poruku o statusu Potvrđena narudžba). Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i primjenjuju se na davatelja usluga i kupca. Kupoprodajni ugovor pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju tvrtke. Kupac može pristupiti tekstu ugovora u pisanom obliku putem zahtjeva putem e-pošte na [e-pošta zaštićena]

Korisnik može otkazati registraciju u bilo kojem trenutku. To čini pismenim obavještavanjem prodavatelja o otkazivanju registracije. Prije podnošenja izjave o otkazivanju registracije, korisnik mora s prodavateljem podmiriti sve moguće nepodmirene obveze.

Pravo na odustajanje od kupnje, vraćanje robe

Kupac ima pravo vratiti primljenu robu u roku od 14 dana od dana primitka, pismenim putem e-poštom kako bi obavijestio prodavatelja o odustajanju od narudžbe, bez potrebe da navede razlog. Obavijest o povlačenju može se poslati pomoću:

za Sloveniju: online obrazac  or

za ostale zemlje EUs:  obrazac za povlačenje (PDF) na engleskom jeziku

Ovaj obrazac sadrži nedvosmislenu izjavu iz koje je jasno da odustaje od ugovora (naloga). Jedini daljnji trošak koji opterećuje kupca je trošak otpreme robe natrag prodavaču. Obavijest se računa kao prihvaćena ako je paket poslan natrag u dodijeljenom roku. Ne prihvaćamo pakete pouzećem ili ne plaćamo vraćene pošiljke. U ovom se slučaju smatra neprihvaćenim. Roba se mora vratiti prodavaču u roku od 14 dana od obavijesti o povlačenju.

Kupac može dodati 7-dnevno produljenje kupnje za vraćanje robe bez ikakvog objašnjenja. Trošak je 0.99 €.

Primljena roba mora se vratiti neoštećena i u istoj količini, osim ako je roba uništena, pokvarena, izgubljena ili je smanjena količina bez krivnje kupca.

Prilikom vraćanja robe, za koju je pri kupnji korišten promotivni kod, iznos će se smatrati popustom. Kupcu će biti vraćen uplaćeni iznos.

Povrat novca izvršit ćemo u najkraćem mogućem roku, ali najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti kupca o odustajanju od narudžbe. Povrat novca vrši se na bankovni račun kupaca koji mora biti naveden u obrascu za povlačenje ili putem e-pošte na [e-pošta zaštićena]

Prodavatelj će vratiti plaćanja istim načinom koji je kupac koristio, osim u slučaju da je kupac izričito zatražio drugačiju metodu, a ova metoda prodavatelju ne donosi dodatne troškove. Za detaljnije informacije o procesu povratka pošaljite e-poštu [e-pošta zaštićena] .

U slučaju da kupac pošalje robu natrag u dodijeljenom roku od 14 dana i zatraži povrat, prodavatelj će kupcu nadoknaditi cjelokupni iznos (vrijednost robe, vrijednost transakcije), nakon primitka robe ili proizvoda.

Kupac može iskoristiti svoje pravo iz proizvodne neispravnosti ako obavijesti prodavatelja u roku od mjesec dana od dana otkrivanja oštećenja. Kupac mora u obavijesti detaljno opisati kvar i omogućiti prodavaču da provjeri kvar. U slučaju da kupac želi iskoristiti svoje pravo na povrat, prodavač je obvezan nadoknaditi samo troškove robe. Prodavač ne snosi odgovornost za oštećenja robe koja se pojave godinu dana nakon kupnje ili kupnjom dodatnog jamstva za još jednu godinu.

Tvrtka odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pojave u roku od dvije godine od primitka robe, u skladu s odredbama ZVPot-a. Zakon o zaštiti potrošača (ZVPot) propisuje da prodavatelj mora isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom i odgovoran je za materijalne pogreške u njezinu izvođenju.

Kvar je proizvodna greška ako:

  1. proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu;
  2. proizvod nema karakteristike potrebne za posebnu uporabu za koje kupac kupuje proizvod o kojem prodavač zna ili bi trebao znati;
  3. proizvod nema svojstva i kvalitete koji su bili izričito ili implicitno dogovoreni ili propisani
  4. prodavatelj je isporučio proizvod koji ne odgovara prikazanom uzorku ili modelu ili ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe

Ako proizvod ima oštećenja u proizvodnji i kupac je ispravno obavijestio o tome kupca, kupac ima pravo tražiti od prodavatelja da:

  • prodavač popraviti oštećenu robu ili
  • vraća dio vrijednosti robe srazmjerno neispravnosti ili
  • zamjenjuje neispravnu robu novom robom bez greške ili
  • vraća vrijednost kupnje.

U svakom slučaju, potrošač također ima pravo zahtijevati naknadu od prodavatelja, a posebno naknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda koji proizlaze iz ispunjenja obveza iz prethodnog stavka ovog članka. Potrošačeva prava iz prvog stavka zastarijevaju dvije godine od dana kada je prodavatelja obavijestio o stvarnom nedostatku.

Ako postojanje nedostatka robe nije sporno, tvrtka mora udovoljiti zahtjevu potrošača što je prije moguće, ali najkasnije u roku od osam dana. Tvrtka mora pismeno odgovoriti na zahtjev potrošača najkasnije u roku od osam dana od primitka, ako se ospori postojanje nedostatka robe.

garancija

Roba prodavatelja podliježe dobrovoljnom jamstvu ako je navedeno na jamstvenom listu ili računu predanom kupcu prilikom isporuke, sve dok je navedeno na takvom dokumentu, a obvezno jamstvo vrijedi pod zakonskim uvjetima. U slučaju dobrovoljnog jamstva, odredbe dobrovoljnog jamstva primjenjuju se na pitanja u kojima jamstvo odstupa od ovih općih uvjeta ili propisa. Bilo koje jamstvo vrijedi samo pod uvjetom uputa na jamstvenom listu i protiv podnošenja jamstvenog lista ili računa.

U nedostatku podataka o dobrovoljnom jamstvu na dokumentima navedenim u prethodnoj točki, u svakom se slučaju smatra da dobrovoljnog jamstva nema.

U mjeri u kojoj je isključena odgovornost prodavatelja prema ovim općim uvjetima, ovo se odnosi i na osobnu odgovornost njegovih zaposlenika, dobavljača, agenata, predstavnika i pomoćnika u radu.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke robe u skladu s odredbama građanskog zakona. Potrošači podliježu odredbama zakona o zaštiti potrošača, čak i ako odstupaju od pravila navedenih u nastavku.

Prodavatelj mora isporučiti robu kupcu u skladu s ugovorom i odgovoran je za materijalne pogreške u njezinu ispunjavanju.

Načini plaćanja

Prodavač nudi sljedeće načine plaćanja:

  • plaćanje unaprijed na bankovni račun prodavača
  • kreditnim karticama
  • Plaćanje putem PayPal-a na račun prodavatelja
  • plaćanje pouzećem (gotovina)

Prodavatelj izdaje račun s jasno razdijeljenim troškovima i porezima.

Popusti, promocije i druge pogodnosti (npr. Besplatna poštarina) nisu kumulativni.

Fakturiranje

Prodavatelj NEW FLAME, spletna trgovina, doo, račune dostavlja nakon isporuke robe zajedno s pošiljkom ili u pdf obrazac na adresu e-pošte kupca, osim ako kupac izričito zatraži drugačije nakon davanja narudžbe. Troškovi troše se dijele na računu koji se odnosi na narudžbu. Kupac je dužan provjeriti valjanost podataka po primitku računa. Kasnije žalbe u vezi s valjanošću podataka na računu neće se razmatrati.

 

Dostupnost i dostava

Za proizvode na zalihama očekivana dostupnost je 2-7 radni dani (prioritetni), standardni 5-10 radni dani, mada se naručena roba na zalihama obično isporučuje u roku od sati 24 / 48. Za proizvode koji nisu na zalihi očekivana dostupnost iznosi do 15-20 radnih dana (obično 15 dana). U slučaju dužeg vremena dostupnosti kupca se obavještava e-poštom.

Dostava

Prodavatelj će isporučiti naručenu robu ili usluge u dogovorenom roku.

Vrijeme isporuke ovisit će o odabranom prijevozniku i zemlji odredišta.

Prodavatelj zadržava pravo odabrati drugu uslugu paketa ako će to rezultirati učinkovitijim ispunjenjem narudžbe.

Troškovi dostave

Trošak dostave za redovnu dostavu (prioritetna poštarina) je jednak za sve zemlje EU u propisima uz dogovor s ugovornom otpremničkom tvrtkom GLS i Packet International bez obzira na težinu proizvoda.

TARIFA

Naknada za prioritetni utovar za kategoriju Extra Shop iznosi 9.94 € bez obzira na težinu proizvoda.

iznimke:

      • Naknada za dostavu za kategorije ExtraGifts i GiftBox : besplatna poštarina (bez obzira na težinu proizvoda).
      • Naknada za dostavu za kategoriju OUTLET: 3.54 € (u slučaju dodavanja u košaricu proizvoda iz kategorija ExtraGifts ili GiftBox - nema naknade za otpremu; bez obzira na težinu proizvoda.)
      • Dodatna naknada za dostavu za način plaćanja Plaćanje pouzećem: 1.9 € (samo u gotovini; bez obzira na težinu proizvoda.)

 

Valjanost ponude

Nakon predaje narudžbe, cijene vrijede za narudžbu u trenutku potvrde narudžbe, sve cijene uključuju PDV. Cijene i zalihe u internetskoj trgovini mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Slike mogu biti samo simbolične i ne odražavaju uvijek stvarno stanje.

Ponude za robu u internetskoj trgovini vrijede do obavijesti o otkazivanju ili do isteka zaliha.

Internetska trgovina extragifts.com sklapa ugovore na engleskom jeziku, stranica extragifts.si na slovenskom jeziku, stranica extragifts.hr na hrvatskom jeziku, stranica extragifts.pl na poljskom jeziku.

Dob pristanka

Ako narudžbom izvršite ekstragift, izjavljujete da ste odgovarajuće pravne dobi za kupnju robe koja se prikazuje u mrežnoj trgovini. Ako utvrdimo da niste punoljetni da biste mogli naručiti robu, nećemo biti u obavezi izvršiti narudžbu.

Cijene

Cijene vrijede od točke potvrde narudžbe i nemaju unaprijed određeni datum isteka.

Cijene vrijede za gore navedene načine plaćanja pod gore navedenim uvjetima plaćanja.

Unatoč našim naporima da osiguramo najnovije i točne podatke, postoje slučajevi u kojima su podaci o cijenama netočni. U ovom slučaju ili u slučaju da se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, prodavatelj će kupcu ponuditi trenutno otkazivanje narudžbe i istovremeno ponuditi drugo rješenje koje obje strane prihvaćaju.

Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca dogovara se na mjestu potvrde narudžbe od strane prodavatelja (kupac prima e-poštu kojim ih informira o potvrdi, s podacima o narudžbi).

Od ovog trenutka sve su cijene i ostali uvjeti fiksni za prodavatelja i kupca.

Sigurnost

Prodavatelj koristi prikladne tehnološke i organizacijske kanale za osiguravanje prijenosa i pohrane osobnih podataka, naloga i plaćanja. U tu svrhu, web trgovina je zaštićena 256-bitnim SSL certifikatom koji je izdala ovlaštena organizacija.

komunikacija

Prodavatelj može kontaktirati s kupcem samo putem komunikacije na daljinu samo ako kupac izričito pristane. Pristanak na to prihvaća se prijavom na bilten (internetski obrazac, izvanmrežni obrazac), registracijom u web trgovini, narudžbom, prijavom na žetone ili druge promotivne aktivnosti prodavatelja, ili putem zahtjeva putem drugih komunikacijskih sredstava ,

Uporaba osobnih podataka

Prodavatelj zadržava pravo korištenja svih prikupljenih osobnih podataka, za koje je korisnik dozvolio prikupljanje, za potrebe izravnog marketinga.

Prodavatelj može koristiti navedene osobne podatke za stavljanje na tržište bilo koje usluge koju nudi prodavačko društvo.

Suglasnost za upotrebu osobnih podataka prihvaća se pretplatom na bilten (internetski obrazac, izvanmrežni obrazac, e-pošta), registracijom u web trgovini, izvršenjem narudžbe, prijavom na žetone ili druge promotivne aktivnosti prodavatelja, ili putem zahtjeva putem drugih komunikacijskih sredstava.

U slučaju pretplate na bilten putem mrežnog obrasca, automatski se istodobno generira registrirani korisnički račun s automatski generiranom lozinkom, osim u slučaju kada već postoji korisnički račun s istom adresom e-pošte.

Prodavač osigurava da će sva poruka za oglašavanje:

  1. biti jasno i nedvosmisleno označeni reklamnim porukama
  2. jasno prodavatelja
  3. jasno su identificirali različite prodaje, promocije i druge načine oglašavanja
  4. uvijek poštujte zahtjev korisnika da se odjavi od primanja reklamnih poruka

Sigurnost osobnih podataka

Prodavatelj će zaštititi i upravljati svim prikupljenim osobnim podacima s dužnom pažnjom i u skladu sa zakonom. Pročitajte više o sigurnosti osobnih podataka: Sigurnosna politika.

Arhiviranje ugovora

Ugovor između prodavatelja i kupca trajno je pohranjen na poslužitelju e-pošte - vlasništvo NEW FLAME, spletna trgovina, doo, Vrtna ulica 17, 3220 Štore, EU-Slovenija.

Pritužbe

Prodavatelj poštuje trenutno važeće zakone o sigurnosti korisnika. Prodavač će uložiti najbolje napore u osiguravanju najlakšeg, najučinkovitijeg postupka žalbe i odrediti dužnu osobu s kojom se kupac može obratiti e-poštom u vezi s njihovom žalbom. Žalbe se moraju podnijeti u pisanom obliku na e-mail: [e-pošta zaštićena], Prodavatelj će potvrditi primitak prigovora u roku od pet radnih dana i obavijestiti kupca koliko će trajati postupak žalbe te će kupca ažurirati s informacijama tijekom postupka žalbe. Prodavatelj prepoznaje da je osnovna karakteristika potrošačkog spora asimetrija između njegove ekonomske vrijednosti i troškova nastalih u postupku žalbe. Stoga će prodavač dati sve od sebe kako bi pokušao žalbu riješiti mirno.

Nagodbe izvanparničnih sporova s ​​potrošačima

U skladu s važećim zakonskim normama, prodavatelj ne prepoznaje nijednog dobavljača za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova kao odgovornog za rješavanje potrošačkih sporova koji kupac može pokrenuti u skladu sa zakonom o vanparničnim nagodbama potrošača. NOVI FLAME, spletna trgovina, doo, kao prodavač usluga i proizvoda u Europi, javno objavljuje vezu na internetskoj platformi vanparničnih nagodbi (SRPS), kojoj korisnici mogu pristupiti putem europa.eu.

Isključenje odgovornosti

Prodavatelj zadržava pravo onemogućiti web stranicu ili onemogućiti pristup njoj zbog tehničkih ili drugih problema ili održavanja koji također onemogućavaju ili otežavaju upotrebu web trgovine. Prodavač nije odgovoran za povrat štete ili troškova koje korisnik može steći zbog onemogućavanja, neradnog ili ometanog korištenja web stranica. Prodavač ne jamči za točnost, savršenstvo ili ispravnost sadržaja na web mjestu i ne prihvaća odgovornost koju korisnik može pretrpjeti zbog oslanjanja na sadržaj.

Prodavač nije odgovoran za štetu koju korisnik može nastati na korisničkom hardveru, softveru ili drugoj opremi zbog korištenja web stranice. Korisnik je odgovoran da osigura odgovarajuću zaštitu (antivirusno, itd.) Prije pristupa i upotrebe web stranice.

Kupac prihvaća ove opće uvjete nakon narudžbe ili dostavljanja informacija prodavaču i omogućuje daljnji kontakt putem telefona, uobičajene pošte ili e-pošte radi podataka o narudžbi, dodatne marketinške napore, promocije itd. U slučaju da korisnik želi prestati primati promocije, korisnik mora kontaktirajte prodavatelja pismenim putem na adresu e-pošte na [e-pošta zaštićena] ili redovnom poštom na adresu NOVI FLAME, spletna trgovina, d.o.o., Vrtna ulica 17, 3220 Štore, EU-Slovenija.

 

Štore, 26. studenoga 2019. (dokument je zadnji put ažuriran 19.03.2021)