Žalbe i razmjene

Vraćanje i povratki

Kupac ima pravo vratiti primljenu robu u roku od 14 dana, pismenim putem putem e-pošte kako bi obavijestio prodavatelja o odustajanju od narudžbe, a da nije morao navesti razlog. Obavijest o odustajanju može se staviti pomoću ovog obrazac za povlačenje ili s nedvosmislenom izjavom iz koje je jasno da se povlači iz ugovora (naloga). Jedini daljnji trošak koji opterećuje kupca su troškovi otpreme robe natrag prodavaču. Obavijest se smatra prihvaćenom ako je pošiljka poslana natrag u dodijeljenom vremenskom roku. Na pakete s dostavom ne prihvaćamo gotovinu. Roba mora biti vraćena prodavaču u roku od 14 dana od obavijesti o povlačenju.

Primljena roba mora se vratiti neoštećena i u istoj količini, osim ako je roba uništena, pokvarena, izgubljena ili je smanjena količina bez krivnje kupca.

Prilikom vraćanja robe, za koju je prilikom kupnje korišten promotivni kod, iznos će se smatrati popustom i nije odgovoran za povrat (vraćamo uplaćenu svotu).

Povrat sredstava izvršit ćemo u najkraćem mogućem roku, ali najkasnije u roku od 14 dana po primanju vraćene pošiljke na našu adresu. Povrati se vrše na bankovni račun kupaca.

Prodavatelj će vratiti plaćanja istim načinom koji je kupac koristio, osim u slučaju ako je kupac izričito zatražio drugačiju metodu, a ova metoda prodavatelju ne donosi dodatne troškove. Za detaljnije informacije o procesu povratka pošaljite e-poštu wecare@extragifts.com.

U slučaju da kupac pošalje robu natrag u roku dodijeljenog 14 dana i zatraži povrat, prodavatelj će kupcu nadoknaditi cjelokupni iznos (vrijednost robe, vrijednost transakcije, vrijednost otpreme).

Kupac može iskoristiti svoje pravo iz proizvodne neispravnosti ako obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja oštećenja. Kupac mora u obavijesti detaljno opisati kvar i omogućiti prodavaču da provjeri kvar. U slučaju da kupac želi iskoristiti svoje pravo na povrat, prodavač je obvezan nadoknaditi samo troškove robe. Prodavač ne snosi odgovornost za nedostatke na robi koji su se pojavili dvije godine nakon kupnje.

Kvar je proizvodna greška ako:

  1. proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu;
  2. proizvod nema karakteristike potrebne za posebnu uporabu za koje kupac kupuje proizvod o kojem prodavač zna ili bi trebao znati;
  3. proizvod nema svojstva i kvalitete koji su bili izričito ili implicitno dogovoreni ili propisani
  4. prodavatelj je isporučio proizvod koji ne odgovara prikazanom uzorku ili modelu ili ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe

Ako proizvod ima oštećenja u proizvodnji i kupac je ispravno obavijestio o tome kupca, kupac ima pravo tražiti od prodavatelja da:

  • prodavač popraviti oštećenu robu ili
  • vraća dio vrijednosti robe srazmjerno neispravnosti ili
  • zamjenjuje neispravnu robu novom robom bez greške ili
  • vraća vrijednost kupnje.

Povrati nisu mogući za softver, audio i video opremu ili ako je kupac otvorio sigurnosni pečat, upotrijebio proizvode itd.

Vraćanje oštećenih paketa

Ako nakon primitka paketa primijetite da je proizvod ili paket fizički oštećen, nedostaje sadržaj ili pokazuju znakove otvaranja, možete odbiti preuzimanje i usluga dostave vratit će nam ga. Ako primite štetu nakon primanja i otvaranja paketa, obratite nam se i mi ćemo se pobrinuti da vaš zahtjev bude riješen u najkraćem mogućem roku.

Pritužbe

Prodavatelj poštuje trenutno važeće zakone o sigurnosti korisnika. Prodavač će uložiti najbolje napore u osiguravanju najlakšeg, najučinkovitijeg postupka žalbe i odrediti dužnu osobu s kojom se kupac može obratiti e-poštom u vezi s njihovom žalbom. Žalbe se moraju podnijeti u pisanom obliku na e-mail: wecare@extragifts.com. Prodavatelj će potvrditi primitak prigovora u roku od pet radnih dana i obavijestiti kupca koliko će trajati postupak žalbe te će kupca biti u toku s informacijama tijekom postupka žalbe. Prodavatelj prepoznaje da je osnovna karakteristika potrošačkog spora asimetrija između njegove ekonomske vrijednosti i troškova nastalih u postupku žalbe. Stoga će prodavač dati sve od sebe kako bi pokušao žalbu riješiti mirno.