Opći uvjeti

Opći uvjeti za Extragifts.com

Opći uvjeti internetske trgovine su u skladu s Zakon o varstvu potrošača, preporuke GZS i međunarodni kodeksi za e-trgovinu. Molimo vas da pažljivo pročitate uvjete i odredbe prije nego što date narudžbu, a ako se s njima ne slažete, nemojte naručivati.

Registracija ili kupnja podrazumijevat će se kao prihvaćanje uvjeta, jer su temelj ugovora između kupca i prodavatelja.

Definicije

Prodavač je NEW FLAME, spletna trgovina, d.o.o., Vrtna ulica 17, 3220 Štore, EU-Slovenija

  • korisnik je osoba koja koristi naš sistem, a produžetak je kupac u mrežnoj trgovini
  • internetska trgovina je informacijski sustav čija je svrha prikazivanje i prodaja proizvoda korisniku

Prodavač se obvezuje da će uvijek pružiti korisniku sljedeće podatke:

  1. identitet tvrtke (naziv i sjedište, matični broj)
  2. kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon)
  3. bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući pretprodajne usluge i garancije)
  4. dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na internetskoj trgovini trebaju biti dostupni u razumnom roku)
  5. uvjeti isporuke proizvoda ili usluge izvršenja (način, vrijeme i mjesto)
  6. sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno definirane i moraju biti jasno naznačene uključuju li porezne i prijevozne troškove ili ne
  7. načini plaćanja i isporuke
  8. valjanost ponude
  9. vremensko razdoblje u kojem je moguće odustati od ugovora; štoviše, o tome jesu li i koji su troškovi povrata proizvoda
  10. postupak žalbi mora biti obrazložen, uključujući sve detalje o osobi za kontakt ili službi za brigu o kupcima

Postupak narudžbe

Narudžba je primljena

Nakon slanja narudžbe kupac će dobiti automatski e-mail s pojedinostima svoje narudžbe. U ovom koraku kupac ima 1 sat vremena u kojem može otkazati narudžbu. Kupac ima opsežne informacije o statusu i sadržaju narudžbe dostupne na web mjestu.

Narudžba je potvrđena

Ako kupac ne otkaže narudžbu, šalje se na daljnju obradu. Prodavatelj pregledava narudžbu, provjerava isporuku naručenih proizvoda i potvrđuje narudžbu, odnosno odbija narudžbu s razlogom. Prodavatelj može kontaktirati kupca putem e-maila ili broja telefona radi provjere autentičnosti danih podataka

Roba otpremljena

Prodavatelj priprema i otprema robu u roku od 24 / 48 sati nakon potvrde narudžbe.

Pravo na odustajanje od kupnje, vraćanje robe

Kupac ima pravo vratiti primljenu robu u roku od 14 dana od dana primitka, pismenim putem e-poštom, kako bi obavijestio prodavatelja o odustajanju od narudžbe, a da nije morao navesti razlog. Obavijest o odustajanju može se staviti pomoću ovog obrazac za povlačenje  ili s nedvosmislenom izjavom iz koje je jasno da se povlači iz ugovora (naloga). Jedini daljnji trošak koji opterećuje kupca su troškovi otpreme robe natrag prodavaču. Obavijest se smatra prihvaćenom ako je pošiljka poslana natrag u dodijeljenom vremenskom roku. Na paketima isporuke ne prihvaćamo gotovinu ili ne vraćamo vraćene pošiljke. U ovom se slučaju smatra neprihvaćenim. Roba mora biti vraćena prodavaču u roku od 5 dana od obavijesti o povlačenju.

Primljena roba mora se vratiti neoštećena i u istoj količini, osim ako je roba uništena, pokvarena, izgubljena ili je smanjena količina bez krivnje kupca.

Prilikom vraćanja robe, za koju je pri kupnji korišten promotivni kod, iznos će se smatrati popustom. Kupcu će biti vraćen uplaćeni iznos.

Povrat sredstava izvršit ćemo u najkraćem mogućem roku, ali najkasnije u roku od 14 dana po primanju vraćene pošiljke na našu adresu. Povraćaj sredstava se vrši na bankovnom računu kupaca, što mora biti naznačeno u obrascu za podizanje novca.

Prodavač će izvršiti povrat uplaćenih sredstava samo prijenosom na TRR. Za detaljnije informacije o procesu povrata, obratite se na e-mail info@extragifts.com.

U slučaju da kupac pošalje robu natrag u predviđenom roku od 14 dana i zatraži povrat novca, prodavatelj će kupcu vratiti iznos proizvoda/proizvoda (bez poštarine, provizije ili drugih nastalih troškova) po primitku robe. ili proizvod.

Kupac može iskoristiti svoje pravo iz proizvodne neispravnosti ako obavijesti prodavatelja u roku od mjesec dana od dana otkrivanja oštećenja. Kupac mora u obavijesti detaljno opisati kvar i omogućiti prodavaču da provjeri kvar. U slučaju da kupac želi iskoristiti svoje pravo na povrat, prodavač je obvezan nadoknaditi samo troškove robe. Prodavač ne snosi odgovornost za oštećenja robe koja se pojave godinu dana nakon kupnje ili kupnjom dodatnog jamstva za još jednu godinu.

Kvar je proizvodna greška ako:

  1. proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu;
  2. proizvod nema karakteristike potrebne za posebnu uporabu za koje kupac kupuje proizvod o kojem prodavač zna ili bi trebao znati;
  3. proizvod nema svojstva i kvalitete koji su bili izričito ili implicitno dogovoreni ili propisani
  4. prodavatelj je isporučio proizvod koji ne odgovara prikazanom uzorku ili modelu ili ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe

Ako proizvod ima oštećenja u proizvodnji i kupac je ispravno obavijestio o tome kupca, kupac ima pravo tražiti od prodavatelja da:

  • prodavač popraviti oštećenu robu ili
  • vraća dio vrijednosti robe srazmjerno neispravnosti ili
  • zamjenjuje neispravnu robu novom robom bez greške ili
  • vraća vrijednost kupnje.

Načini plaćanja

Prodajalec bo v dogovorjenem roku dostavil naročeno blago ali storitve.

Prodavač nudi sljedeće načine plaćanja:

  • plaćanje unaprijed na bankovni račun prodavača
  • kreditnim karticama
  • Plaćanje putem PayPal-a na račun prodavatelja
  • plaćanje pouzećem

Prodavatelj izdaje račun s jasno razdijeljenim troškovima i porezima.

Popusti, promocije i druge pogodnosti (npr. Besplatna poštarina) nisu kumulativni.

Fakturiranje

Prodavatelj NEW FLAME, spletna trgovina, d.o.o. dostavlja račune nakon isporuke robe ili u pdf obrazac na adresu e-pošte kupca, osim ako kupac izričito zatraži drugačije nakon davanja narudžbe. Troškovi troše se dijele na računu koji se odnosi na narudžbu. Kupac je dužan provjeriti valjanost podataka po primitku računa. Kasnije žalbe u vezi s valjanošću podataka na računu neće se razmatrati.

Dostupnost i dostava

Za proizvode na zalihama očekivana dostupnost je 2-7 radni dani (prioritetni), standardni 5-10 radni dani, mada se naručena roba na zalihama obično isporučuje u roku od sati 24 / 48. Za proizvode koji nisu na zalihi očekivana dostupnost iznosi do 15-20 radnih dana (obično 15 dana).

Dostava

Prodavatelj će isporučiti naručenu robu ili usluge u dogovorenom roku.

Vrijeme isporuke ovisit će o odabranom prijevozniku i zemlji odredišta.

Prodavatelj zadržava pravo odabrati drugu uslugu paketa ako će to rezultirati učinkovitijim ispunjenjem narudžbe.

Valjanost ponude

Nakon predaje narudžbe, cijene vrijede za narudžbu u trenutku potvrde narudžbe, sve cijene uključuju PDV. Cijene i zalihe u internetskoj trgovini mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Slike mogu biti samo simbolične i ne odražavaju uvijek stvarno stanje.

Ponude za robu u internetskoj trgovini vrijede do obavijesti o otkazivanju ili do isteka zaliha.

Internetska trgovina extragifts.com sklapa ugovore na engleskom jeziku.

Dob pristanka

Ako narudžbom izvršite ekstragift, izjavljujete da ste odgovarajuće pravne dobi za kupnju robe koja se prikazuje u mrežnoj trgovini. Ako utvrdimo da niste punoljetni da biste mogli naručiti robu, nećemo biti u obavezi izvršiti narudžbu.

Cijene

Cijene vrijede od točke potvrde narudžbe i nemaju unaprijed određeni datum isteka.

Cijene vrijede za gore navedene načine plaćanja pod gore navedenim uvjetima plaćanja.

Unatoč našim naporima da osiguramo najnovije i točne podatke, postoje slučajevi u kojima su podaci o cijenama netočni. U ovom slučaju ili u slučaju da se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, prodavatelj će kupcu ponuditi trenutno otkazivanje narudžbe i istovremeno ponuditi drugo rješenje koje obje strane prihvaćaju.

Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca dogovara se na mjestu potvrde narudžbe od strane prodavatelja (kupac prima e-poštu kojim ih informira o potvrdi, s podacima o narudžbi).

Od ovog trenutka sve su cijene i ostali uvjeti fiksni za prodavatelja i kupca.

Sigurnosni

Prodavatelj koristi prikladne tehnološke i organizacijske kanale za osiguravanje prijenosa i pohrane osobnih podataka, naloga i plaćanja. U tu svrhu, web trgovina je zaštićena 256-bitnim SSL certifikatom koji je izdala ovlaštena organizacija.

Komunikacija

Prodavatelj može kontaktirati s kupcem samo putem komunikacije na daljinu samo ako kupac izričito pristane. Pristanak na to prihvaća se prijavom na bilten (internetski obrazac, izvanmrežni obrazac), registracijom u web trgovini, narudžbom, prijavom na žetone ili druge promotivne aktivnosti prodavatelja, ili putem zahtjeva putem drugih komunikacijskih sredstava ,

Upotreba osobnih podataka

Prodavatelj zadržava pravo korištenja svih prikupljenih osobnih podataka, za koje je korisnik dozvolio prikupljanje, za potrebe izravnog marketinga.

Prodavatelj može koristiti navedene osobne podatke za stavljanje na tržište bilo koje usluge koju nudi prodavačko društvo.

Suglasnost za upotrebu osobnih podataka prihvaća se pretplatom na bilten (internetski obrazac, izvanmrežni obrazac, e-pošta), registracijom u web trgovini, izvršenjem narudžbe, prijavom na žetone ili druge promotivne aktivnosti prodavatelja, ili putem zahtjeva putem drugih komunikacijskih sredstava.

U slučaju pretplate na bilten putem internetskog obrasca, registrirani korisnički račun automatski se istovremeno generira, automatski generiranom lozinkom, osim u slučaju kada već postoji korisnički račun s istom adresom e-pošte.

Prodavač osigurava da će sva poruka za oglašavanje:

  1. biti jasno i nedvosmisleno označeni reklamnim porukama
  2. jasno prodavatelja
  3. jasno su identificirali različite prodaje, promocije i druge načine oglašavanja
  4. uvijek poštujte zahtjev korisnika da se odjavi od primanja reklamnih poruka

Sigurnost osobnih podataka

Prodavatelj će zaštititi i upravljati svim prikupljenim osobnim podacima s dužnom pažnjom i u skladu sa zakonom. Pročitajte više o sigurnosti osobnih podataka: sigurnosna pravila.

Arhiviranje ugovora

Ugovor između prodavača i kupca trajno se pohranjuje u NEW FLAME, spletna trgovina, doo, Vrtna ulica 17, 3220 Štore, EU-Slovenija

Pritužbe

Prodavatelj poštuje trenutno važeće zakone o sigurnosti korisnika. Prodavač će uložiti najbolje napore u osiguravanju najlakšeg, najučinkovitijeg postupka žalbe i odrediti dužnu osobu s kojom se kupac može obratiti e-poštom u vezi s njihovom žalbom. Žalbe se moraju podnijeti u pisanom obliku na e-mail: wecare@extragifts.com, Prodavatelj će potvrditi primitak prigovora u roku od pet radnih dana i obavijestiti kupca koliko će trajati postupak žalbe te će kupca ažurirati s informacijama tijekom postupka žalbe. Prodavatelj prepoznaje da je osnovna karakteristika potrošačkog spora asimetrija između njegove ekonomske vrijednosti i troškova nastalih u postupku žalbe. Stoga će prodavač dati sve od sebe kako bi pokušao žalbu riješiti mirno.

Nagodbe izvanparničnih sporova s ​​potrošačima

U skladu s važećim zakonskim normama, prodavatelj ne prepoznaje nijednog dobavljača za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova kao odgovornog za rješavanje potrošačkih sporova koji kupac može pokrenuti u skladu sa zakonom o vanparničnim nagodbama potrošača. NEW FLAME, spletna trgovina, doo, kao prodavač usluga i proizvoda u Europi, javno objavljuje vezu na internetskoj platformi vanparničnih nagodbi (SRPS), kojoj korisnici mogu pristupiti putem europa.eu.

Isključenje odgovornosti

Prodavatelj zadržava pravo onemogućiti web stranicu ili onemogućiti pristup njoj zbog tehničkih ili drugih problema ili održavanja koji također onemogućavaju ili otežavaju upotrebu web trgovine. Prodavač nije odgovoran za povrat štete ili troškova koje korisnik može steći zbog onemogućavanja, neradnog ili ometanog korištenja web stranica. Prodavač ne jamči za točnost, savršenstvo ili ispravnost sadržaja na web mjestu i ne prihvaća odgovornost koju korisnik može pretrpjeti zbog oslanjanja na sadržaj.

Prodavač nije odgovoran za štetu koju korisnik može nastati na korisničkom hardveru, softveru ili drugoj opremi zbog korištenja web stranice. Korisnik je odgovoran da osigura odgovarajuću zaštitu (antivirusno, itd.) Prije pristupa i upotrebe web stranice.

Kupac prihvaća ove opće uvjete nakon narudžbe ili dostavljanja informacija prodavaču i omogućuje daljnji kontakt putem telefona, uobičajene pošte ili e-pošte radi podataka o narudžbi, dodatne marketinške napore, promocije itd. U slučaju da korisnik želi prestati primati promocije, korisnik mora kontaktirajte prodavatelja pismenim putem na adresu e-pošte na info@extragifts.com ili redovnom poštom na adresu NEW FLAME, spletna trgovina, d.o.o., Vrtna ulica 17, 3220 Štore, EU-Slovenija.

Štore, 26. Studenog 2019